Časté otázky
1. Objednávky
Objednávky doručujeme (v rámci ČR) do 5 pracovních dnů, obvykle však do 2 dnů od objednání. Nejrychleji dorazí na výdejny Zásilkovny nebo do Z-Boxů.
Vyplňte náš formulář pro vrácení a zboží v původním stavu nám zašlete do 14 dnů od doručení. Peníze vám vrátíme do 10 pracovních dnů od přijetí a zkontrolování zásilky.
Ano, sortiment v naší prodejně v MacNevenově paláci (Palackého 7, Praha) je zcela totožný s e-shopem. Co je skladem online, najdete i na místě.
Zásilky odesíláme prostřednictvím Zásilkovny – ať už si vyberete doručení na výdejní místo, do Z-Boxu, nebo přímo na vaši adresu.
Zboží je poškozené nebo má vadu? Vyplňte reklamační formulář a zašlete nám jej zpět. Reklamace vyřizujeme standardně do 30 dnů.
Objednávku lze zrušit telefonicky nebo e-mailem na eshop@mojebohema.cz , pokud ještě nebyla odeslána. Pokud už je na cestě, vraťte ji standardně přes vratkový formulář.
Jakmile bude objednávka připravena, přijde vám e-mail. Obvykle je k vyzvednutí ještě tentýž den na prodejně Palackého 7.
Z logistických důvodů bohužel není možné již vytvořenou objednávku upravit. Rádi vám ji ale bez problémů stornujeme a v případě platby předem vrátíme peníze. Objednávku si pak můžete jednoduše vytvořit znovu podle vašich aktuálních potřeb.
Potvrzení odchází hned po objednání. Pokud ho nevidíte, zkontrolujte spam nebo složku s promoakcemi. V případě pochybností nás kontaktujte nebo se přihlaste ke svému účtu na mojebohema.cz.
Zboží bohužel nevyměňujeme, ale můžete jej jednoduše vrátit a objednat si nové. Jakmile od vás vrácené zboží obdržíme a zkontrolujeme, peníze vám do 10 pracovních dnů vrátíme zpět.
Objednávku znovu nezasíláme. Pokud nám zásilka dorazí zpět, bude stornována a peníze vám vrátíme do 10 pracovních dnů.
Ano – u výdejních míst a Z-Boxů Zásilkovny si můžete prodloužení nastavit přímo ve své aplikaci Zásilkovna.
Pokud potřebujete prodloužit dobu uložení balíčku na naší prodejně, napište nám na eshop@mojebohema.cz a rádi to zařídíme.
Individuální výrobu nenabízíme. Každá kolekce vzniká pečlivě až rok dopředu a potisk technologií sítotisku není možný po jednom kusu.
2. O Bohémě
Chtěli jsme mít možnost každý den dát najevo, odkud pocházíme a kým jsme. Chyběly nám k tomu hezké a vkusné produkty – a tak jsme se je rozhodli vytvořit. Zájem o první tři motivy předčil naše očekávání, a tak jsme brzy představili další motivy a produkty spojené s významnými osobnostmi, značkami a událostmi české historie. Jsme rádi, že jsme Češi. A vážíme si toho, jak se tu máme.
Přečtěte si o Bohémě více.
Bohéma je od začátku neziskový projekt s cílem připomínat důležité příběhy a zároveň podporovat charitu. Za dobu existence jsme darovali přes 2,5 milionu Kč organizacím jako Člověk v tísni, Paměť národa nebo Vize 97.
3. O produktech
Zpracováváme vlastní návrhy, archivní fotografie, ilustrace i díla různých autorů. Výběr je pečlivý a vždy s respektem k tématu.
Používáme 100% organickou bavlnu – příjemnou na nošení a šetrnou k přírodě.
Trička vznikají v Česku – jsou ušitá u Hradce Králové a potištěná v Praze.
Vše je české výroby. Klíčenky ze Zlína, plakátové obálky z Olomouce, ponožky z Třebíče, skleničky z pražského Žižkova... Do některých z těchto dílen můžete nahlédnout i na našem YouTube v sérii Zlaté české ručičky.
Používáme sítotisk s přímými barvami – nejkvalitnější technologii, při které barva proniká přímo do vláken.
Není – e-shop i prodejna pracují s jedním skladem, stav je tedy vždy aktuální.
Perfektní! Napište nám na info@mojebohema.cz . Rádi se inspirujeme.
4. Péče o trička
- Perte naruby na 30 °C
- Nedávejte do sušičky
- Žehlete přes rubovou stranu a ne přes potisk
Na žluté fleky od potu pomáhá sprej Dr. Beckmann z DM. Na běžné skvrny funguje jedlá soda s bílým octem nebo ověřený odstraňovač skvrn.