Časté otázky

1. Objednávky

Objednávky doručujeme (v rámci ČR) do 5 pracovních dnů, obvykle však do 2 dnů od objednání. Nejrychleji dorazí na výdejny Zásilkovny nebo do Z-Boxů.

Vyplňte náš formulář pro vrácení a zboží v původním stavu nám zašlete do 14 dnů od doručení. Peníze vám vrátíme do 10 pracovních dnů od přijetí a zkontrolování zásilky.

Ano, sortiment v naší prodejně v MacNevenově paláci (Palackého 7, Praha) je zcela totožný s e-shopem. Co je skladem online, najdete i na místě.

Zásilky odesíláme prostřednictvím Zásilkovny – ať už si vyberete doručení na výdejní místo, do Z-Boxu, nebo přímo na vaši adresu.

Zboží je poškozené nebo má vadu? Vyplňte reklamační formulář a zašlete nám jej zpět. Reklamace vyřizujeme standardně do 30 dnů.

Objednávku lze zrušit telefonicky nebo e-mailem na eshop@mojebohema.cz , pokud ještě nebyla odeslána. Pokud už je na cestě, vraťte ji standardně přes vratkový formulář.

Jakmile bude objednávka připravena, přijde vám e-mail. Obvykle je k vyzvednutí ještě tentýž den na prodejně Palackého 7.

Z logistických důvodů bohužel není možné již vytvořenou objednávku upravit. Rádi vám ji ale bez problémů stornujeme a v případě platby předem vrátíme peníze. Objednávku si pak můžete jednoduše vytvořit znovu podle vašich aktuálních potřeb.

Potvrzení odchází hned po objednání. Pokud ho nevidíte, zkontrolujte spam nebo složku s promoakcemi. V případě pochybností nás kontaktujte nebo se přihlaste ke svému účtu na mojebohema.cz.

Zboží bohužel nevyměňujeme, ale můžete jej jednoduše vrátit a objednat si nové. Jakmile od vás vrácené zboží obdržíme a zkontrolujeme, peníze vám do 10 pracovních dnů vrátíme zpět.

Objednávku znovu nezasíláme. Pokud nám zásilka dorazí zpět, bude stornována a peníze vám vrátíme do 10 pracovních dnů.

Ano – u výdejních míst a Z-Boxů Zásilkovny si můžete prodloužení nastavit přímo ve své aplikaci Zásilkovna.

Pokud potřebujete prodloužit dobu uložení balíčku na naší prodejně, napište nám na eshop@mojebohema.cz a rádi to zařídíme.

Individuální výrobu nenabízíme. Každá kolekce vzniká pečlivě až rok dopředu a potisk technologií sítotisku není možný po jednom kusu.


2. O Bohémě

Chtěli jsme mít možnost každý den dát najevo, odkud pocházíme a kým jsme. Chyběly nám k tomu hezké a vkusné produkty – a tak jsme se je rozhodli vytvořit. Zájem o první tři motivy předčil naše očekávání, a tak jsme brzy představili další motivy a produkty spojené s významnými osobnostmi, značkami a událostmi české historie. Jsme rádi, že jsme Češi. A vážíme si toho, jak se tu máme.
Přečtěte si o Bohémě více.

Bohéma je od začátku neziskový projekt s cílem připomínat důležité příběhy a zároveň podporovat charitu. Za dobu existence jsme darovali přes 2,5 milionu Kč organizacím jako Člověk v tísni, Paměť národa nebo Vize 97.


3. O produktech

Zpracováváme vlastní návrhy, archivní fotografie, ilustrace i díla různých autorů. Výběr je pečlivý a vždy s respektem k tématu.

Používáme 100% organickou bavlnu – příjemnou na nošení a šetrnou k přírodě.

Trička vznikají v Česku – jsou ušitá u Hradce Králové a potištěná v Praze.

Vše je české výroby. Klíčenky ze Zlína, plakátové obálky z Olomouce, ponožky z Třebíče, skleničky z pražského Žižkova... Do některých z těchto dílen můžete nahlédnout i na našem YouTube v sérii Zlaté české ručičky.

Používáme sítotisk s přímými barvami – nejkvalitnější technologii, při které barva proniká přímo do vláken.

Není – e-shop i prodejna pracují s jedním skladem, stav je tedy vždy aktuální.

Perfektní! Napište nám na info@mojebohema.cz . Rádi se inspirujeme.


4. Péče o trička

  • Perte naruby na 30 °C
  • Nedávejte do sušičky
  • Žehlete přes rubovou stranu a ne přes potisk

Na žluté fleky od potu pomáhá sprej Dr. Beckmann z DM. Na běžné skvrny funguje jedlá soda s bílým octem nebo ověřený odstraňovač skvrn.